FAQ

1. Na jaki numer konta mogę przelać pieniądze?

Dane do dokonania wpłaty :

nr rachunku: 
66 1050 1575 1000 0091 0683 1432
bank: ING
odbiorca: G-PRO Grzegorz Prochorowicz
adres: ul.Rychtalska 8, 50-304 Wrocław

W tytule prosimy o podanie numeru zamówienia oraz imienia i nazwiska. Ułatwi to nam znacznie odnalezienie dokonanej wpłaty.

Brak lub błędne wpisanie powyższych danych może opóźnić realizację zamówienia, prosimy o dokładnie wypełnianie przelewów.

 

2. Czy mogę otrzymać fakturę ProForma?

Tak, oczywiście. W przypadku chęci otrzymania faktury proforma, prosimy o dodaniu tej informacji w komentarzu do zamówienia. Dokument wyślemy na podany adres email.

 

3. Czy wystawiacie faktury VAT?

Tak, firma G-PRO wystawia faktury VAT. Do wystawienia takiej faktury potrzebujemy danych firmy wraz z numerem NIP.

Składając zamówienie przez sklep internetowy dane do faktury należy podać wraz z danymi klienta. Składając zamówienie poza sklepem (e-mail, telefon) prosimy o informację z danymi w zamówieniu.

Faktury wysyłane są w formie papierowej razem z zamówieniem. Na życzenie Klienta istnieje także możliwość wysłania takiej faktury w formie elektronicznej.

 

 

4. Jakie są formy płatności i dostawy?

Płatności można dokonać na 4 sposoby:

- standardowy przelew bankowy - towar wysyłany jest po zaksięgowaniu płatności na koncie (zazwyczaj następny dzień roboczy).

- szybkie przelewy internetowe oraz płatności kartą - towar wysyłany jest od razu po pozytywnym zweryfikowaniu płatności (trwa to zazwyczaj do kilku minut) i przygotowaniu paczki.

- płatność za pobraniem - paczka wysyłana jest zaraz po jej przygotowaniu. Pieniądze należy przekazać kurierowi lub listonoszowi, który dostarcza przesyłkę.

- odroczony termin płatności - dotyczy firm i instytucji publicznych. Aby uzyskać odroczony termin płatności prosimy o kontakt telefoniczny na nr 796-384-184 lub email na 
sklep@g-pro.pl. Paczka wysyłana jest zaraz po jej przygotowaniu.

Możliwe formy dostawy:

- paczkomat InPost
 Kurier DPD/Inpost
-  Odbiór osobisty we Wrocławiu

-  Dostawa EXPRESS we Wrocławiu

 

 

6. Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Łączny czas realizacji zamówienia jest zależny od trzech czynników:

Dostępności towaru:


Dostępny - Wysyłka w 24h - zamówienie przygotowywane jest najpóźniej na kolejny dzień roboczy (90% zamówień złożonych w dzień roboczy do godziny 13:00 jest przygotowana w ciągu 30 minut).
Dostępny - Wysyłka w 48h - zamówienie przygotowywane jest najpoźniej w ciągu dwóch dni roboczych.
Na zamówienie - 2-14 dni - informujemy telefonicznie lub mailowo kiedy zamówienie zostanie przygotowane.

Wybranego sposobu płatności:


Gdy zamówienie jest przygotowane, towar wysyłany jest w momencie otrzymania potwierdzenia przelewu.

Standardowy przelew bankowy - potwierdzenie przelewu otrzymujemy zazwyczaj w następnym dniu roboczym do godziny 13:00.
Szybkie przelewy internetowe oraz płatności kartami - potwierdzenie przelewu otrzymujemy w ciągu 15 minut.
Pobranie, Odroczony termin - zamówienie wysyłamy z chwilą przygotowania produktów.

Wybranej formy dostawy:


Kurier DPD/Inpost - 98% wysyłek dostarczanych jest w następny dzień roboczy.
Paczkomaty Inpost - 1-2 dni robocze (przesyłki dostarczane są również w soboty).



Po wysłaniu zamówienia otrzymują Państwo "numer paczki", dzięki któremu można śledzić aktualną lokalizację przesyłki na stronach dostawców.

 

7. Czy możliwy jest odbiór osobisty?

 

Tak. Podczas składania zamówienia należy wybrać "Odbiór osobisty". Najszybciej jak to tylko możliwe poinformujemy (telefonicznie lub na adres e-mailowy) Państwa o możliwości odbioru zamówionych produktów.

Zamówiony towar można odebrać w godzinach 9.00 - 15.00 w sklepie stacjonarnym, adres:

G-PRO
ul. Rychtalska 8
50-304 Wrocław

 

8. Jestem nowym klientem, czy muszę się logować żeby złożyć zamówienie?

 

Tak, składając zamówienie na stronie www.drtusz.pl wymagane jest zalogowanie.

Dane wykorzystywane są do wystawienia faktury, wysłania zamówionego towaru oraz, jeżeli otrzymamy na to zgodę, przysłania w przyszłości atrakcyjnych rabatów. Nie jest to skomplikowany proces i nie zajmie więcej niż kilka minut. Logując się w sklepie zyskujesz dodatkowo możliwość śledzenia na bieżąco realizacji zamówienia.

 

 

9.Jak wykorzystać kupon rabatowy?

 

Wystarczy dodać produkt do koszyka, a w polu kod rabatowy wpisać otrzymany kod i wcisnąć przycisk "Przelicz".
Rabat zostanie naliczony automatycznie, również do kolejnych dodanych produktów.

 

10. Jak znaleźć odpowiedni toner/tusz do drukarki?

Przy ogromnej ofercie tuszów i tonerów często można się zagubić, a dobór odpowiedniego może sprawić wiele problemów.

Nie możesz odnaleźć interesującego Cię tuszu/toneru, wyślij na dres e-mail 
sklep@g-pro.pl model drukarki, a w odpowiedzi otrzymasz naszą ofertę.

Jeżeli jednak wolisz porozmawiać z nami, zadzwoń na numer 796 384 184  (od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-15:00)

  11 Zakupiony tusz/toner nie pasuje do mojej drukarki, czy mogę go wymienić?

Jeżeli okazało się ze zakupiony tusz/toner nie pasuje do drukarki, istnieje możliwość zwrotu lub wymiany go na inny.

Zgodnie z regulaminem naszego sklepu internetowego w ciągu 14 dni od dostarczenia zamówionego towaru Klient ma prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy. Zwracany/wymieniany towar powinien zostać bezpiecznie opakowany, tak by nie został naruszony podczas transportu. W miarę możliwości powinien być on odesłany w oryginalnym opakowaniu wraz z całą zawartością.

Zwracany towar należy przesłać na adres sklepu:
G-PRO
Ul. Rychtalska 8
50-304 Wrocław

Do przesyłki zwrotnej należy dołączyć pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy, swoje dane personalne oraz numer konta bankowego, na które mamy dokonać zwrotny przelew środków.

W przypadku uznania odstąpienia od umowy wysyłamy zwracane pieniądze w ciągu 7 dni od momentu otrzymania przez nas przesyłki zwrotnej wraz z pisemnym odstąpieniem od umowy.

Różnica w cenie wymienianych tonerów/tuszów również zwracana jest w ciągu 7 dni od momentu otrzymania przez nas przesyłki zwrotnej.